پامیس

پوکه معدنی کیسه‌ای

پوکه معدنی از نظر ساختار به دو صورت مورد بررسی قرار می‌گیرد. ساختار فیزیکی و ساختار شمیایی. از نظر فیزیکی در مقالات گذشته به خصوص در پوکه معدنی چیست بطور مفصل توضیح دادیم. در بحث امروز با موضوع پوکه معدنی کیسه‌ای یا بسته بندی در ابتدا نگاهی اجمالی به ساختار شیمیایی پومیس یا پوکه معدنی خواهیم داشت.

پوکه معدنی این ماده معدنی ارزشمند و پرکاربرد در انواع مختلف دارای ساختار شیمیایی تقریباً یکسان هستند. در ترکیب شیمیایی پوکه املاح محلول در آب وجود ندارد و ساختار آن عمدتاً از اکسیدهای فلزی تشکیل شده است. در نتیجه ملات تهیه شده با بتن پس از اتمام کار به هیچ وجه تغییر شکل نمی‌دهد.

از نظر کانی شناسی پوکه شامل 20 درصد کانی‌های پلاژیوکلاز، آنورتوز، آپاتیت، بیوتیت، هپرستن و کانی‌های مشابه و 8 درصد بقیه بافت خمیری است که بافت شیشه‌ای دارد.

از نظر فیزیکی پومیس ساختاری سبک دارد. دارای تخلخل و منافذ بالاست که در کشاورزی یا صنعت ساختمان از ویژگی‌های مهم آن تلقی می‌شود.

پوکه معدنی کیسه‌ای چیست

در سال‌های اخیر، در زمینه فروش پوکه معدنی معمولا فروش به صورت عمده رایج بود و این روال تا الان نیز ادامه دارد. فروش عمده به صورت تناژ یا حجمی توسط کامیون تک محور، جفت محور و تریلی انجام می‌شود. قیمت بر حسب هر متر مکعب محاسبه و با ماشین‌های حمل بار پوکه معدنی به دست مشتری می‌رسد.

پوکه معدنی کیسه‌ای با کیفیّت معمولاً از وزن 30 تا 35 کیلویی شروع می‌شود. با توجه به نوع دانه و تقاضای مشتری هر دانه جداگانه بسته بندی می‌شود.

کاربرد پوکه معدنی کیسه‌ای

پوکه معدنی کیسه‌ای را چه کسانی و در چه مواردی تقاضا دارند؟

در شرایط خاص وقتی که مشتری نیاز به بار محدودتری دارد و قصد خرید تنها کمتر از یک متر مکعب از آن را دارد به خرید پوکه معدنی کیسه‌ای بسنده می‌کند.

در موارد دیگر مشتری نمی‌تواند بار پوکه معدنی را در محل پروژه خود کمپرس کند یا اینکه مکان مناسبی برای خالی کردن بار ندارد ترجیج می‌دهد بار را به شکل بسته بندی خریداری کند.

البته دلایل بسیار زیادی وجود دارد که مشتریان عزیز پوکه معدنی، نیاز به بار بسته بندی شده دارند. در فضاهایی که بادخیز است و بار پوکه ریز دانه امکان پخش شدن دارد، بار کیسه‌ای بیشتر مورد نظر مشتریان پوکه است.

در تحقیقات آزمایشگاهی، زمانی که تنها به طور محدود به یک تا چند کیسه نیاز هست مطمئناً یک کامیون یا یک تریلی بار پوکه ضرورت ندارد. بنابراین به نظر می‌آید تقاضای بار کیسه‌ای طرفداران خود را داشته باشد.

مزایای پوکه معدنی کیسه‌ای

اگر بخواهیم از مزایای پوکه کیسه‌ای صحبت کنیم، سخن فراوان است زیرا مزیت استفاده از نوع بسته بندی خیلی بیشتر از فله است. چند دلیل عمده و مهم را در ادامه می‌خوانید:

جلوگیری از هدر رفت پوکه معدنی ( مقرون به صرفه‌تر )

اصولاً هر مصالحی که بسته بندی باشد بهتر مورد توجه مشتریان خود قرار می‌گیرد. از آنجاییکه در پروژه‌های ساختمانی یا حتی کشاورزی و باغبانی محصولات خریداری شده در اطراف پخش و به سختی قابل جمع آوری هستند، و رسیدگی در نگهداری و حفاظت آن نمی‌توان نهایت تلاش را نمود، می‌توان نتیجه گرفت برای مانع از هدر رفت محصول بهترین پیشنهاد بسته بندی آن محصول است.

جلوگیری از آبگیری پوکه معدنی

محصولات بسته بندی به خصوص پوکه معدنی به راحتی می‌توان در انبار یا محل‌های مسقف نگهداری کرد تا در فصل زمستان در معرض باران قرار نگیرند. با توجه به اینکه پوکه معدنی مصالحی با جذب آب بالا است، در صورتی که در محیط و فضای باز باشد آب باران را جذب و بر وزن آن افزوده می‌گردد. این مساله در نهایت در تولید، مشکلات خاص خود را برای تولید کننده به همراه دارد.

در زمان خرید بار کیسه‌ای، مشتری بار خشک و بدون آب را می‌خرد که در این صورت وزن بار سبکتری در قیمت گذاری محاسبه می‌شود. این مساله – بار بسته بندی باعث می‌شود کرایه حمل بر حسب تناژ پایین‌تر محاسبه شود.

پوکه معدنی با کیفیت مناسب

در خرید پوکه معدنی بسته بندی شده شما به عنوان خریدار مطمئناً سود بالایی می‌کنید زیرا بار شما یکدست بدون نخاله و اضافات است زیرا در بسته بندی محصول، در انتخاب نوع بار مرغوب و با کیفیت دقت بیشتری می‌شود.

آلوده نشدن محیط زیست

اگر قصد خرید پوکه معدنی ماسه‌ای را دارید حتما به شکل کیسه خریدرای کنید زیرا با این روش از پخش شدن بار و هدر رفتن آن جلوگیری می‌‌شود. در پروژه‌هایی که بار ماسه‌ای انبوه مورد نیاز است پیشنهاد می‌کنیم حتما با کیسه‌های جامبو خریداری شود. زیرا مانع از پخش ریزگرد در هوا می‌شود. این روش در عین حال مقرون به صرفه تر نیز می‌باشد.

معایب پوکه کیسه‌ای

از معایب بار بسته بندی پوکه معدنی نمی‌توان به نکته‌ای اشاره کرد. زیرا با توجه به خصوصیات پومیس، مثل سبک بودن، نوع دانه بندی و میزان خلوص بار، تنها بار بسته بندی می‌تواند تا حد ممکن بدون ایراد و نقص باشد.

مقایسه پوکه کیسه‌ای و پوکه معدنی فله

اگر بخواهیم دو نوع پوکه کیسه‌ای و فله را مقایسه کنیم با توجّه به ذکر مزایا، معایب و کاربرد نوع بسته بندی می‌توان نتیجه بگیریم، علیرغم قیمت بالاتر پومیس کیسه‌ای نسبت به پومیس فله، پوکه کیسه‌ای بسیار مقرون به صرفه‌تر از پوکه غیر بسته بندی است. برای خرید محصولات بسته بندی با شماره‌های روی سایت در تماس باشید.

بهترین پوکه کیسه‌ای

پوکه کیسه‌ای
تصویر 1

بهترین پوکه معدنی کیسه‌ای را می‌توان ابتدا با توجه به نیاز مصرف کننده مورد بررسی قرار داد. بهترین نوع بسته بندی، باری است که پوکه معدنی آن یکدست، از یک نوع بار، با دانه بندی مجزا، که در انواع دانه بندی پوکه توضیح دادیم، باشد. البته عوامل دیگر مثل نداشتن خاکه، و سنگ در هر کیسه بسیار حائز اهمیت است.

در صورتی که کیسه‌ها مکانیزه پر شده باشند در نوع بسته بندی بهترین شکل را خواهیم داشت. با این روش بار سالم و مرغوب به دست مصرف کننده خواهد رسید.

وزن پوکه معدنی کیسه‌ای

نکته مورد توجه در خرید پومیس کیسه‌ای وزن آن است. تجربه نشان می‌دهد پومیس بسته بندی معمولاً سبک وزن‌تر از پوکه  فله است. علت آن مشخص است و در بالا چندین بار توضیح داده شد است. به دلیل سورتینگ و جداسازی، سنگ و اضافات، خاکه از کل بار خارج می‌شود و در نهایت بار باکیفیت و سبک به مشتری تحویل داده می‌شود.

وزن هر کیسه بطور دقیق با توجه به نوع دانه بندی متفاوت است. مثلا بار عدسی در یک کیسه 30 کیلویی از بار بسته بندی بادامی مخصوص پشت بام و شیب بندی سنگین‌تر است.

برای خرید پوکه معدنی کیسه‌ای و دریافت قیمت پوکه معدنی سفید و سبک و پوکه سیاه قروه با شماره‌های زیر در تماس باشید:

09120386287

09144974210

حمل پوکه معدنی کیسه‌ای
تصویر 2

حمل و نقل پوکه معدنی کیسه‌ای

خبر خوب به مشتریان و طرفداران بار پوکه کیسه‌ای این است که بار بسته بندی خیلی سریعتر از بار پوکه فله به دست آنها می‌رسد. برای حمل پوکه کیسه‌ای بسته به تعداد کیسه نیسان، خاور، و تریلی به مشتریان پیشنهاد می‌شود. مشتریان پس از تماس کمتر از 24 ساعت بار به شهر مورد نظر ارسال و تحویل داده می‌شود.

انواع پوکه معدنی کیسه‌ای

سایزهای مختلف پوکه معدنی کیسه‌ای آماده فروش و قابل عرضه به بازار است. انواع پوکه معدنی به شرح زیر است:

  • پوکه معدنی پودری کیسه‌ای از نوع پومیس و اسکریا و پوزولانی
  • پوکه معدنی عدسی کیسه‌ای از نوع پوزولانی، پومیس و اسکریا یا پوکه سیاه
  • پوکه معدنی کله مورچه‌ای کیسه‌ای از نوع پوزولانی
  • پوکه معدنی بادامی کیسه‌ای از نوع پوزولانی، پومیس و اسکریا
  • پوکه معدنی نخودی کیسه‌ای از نوع پوکه تبریز، قروه

در تمام موارد بالا کیسه‌ها از 30 کیلو، 40 و 45 کیلو موجود و آماده فروش می‌باشد.

 

دریافت قیمت انواع پوکه معدنی tel:09144974210

خرید آنلاین پوکه معدنی کیسه‌ای

پوکه معدنی کیسه
تصویر 3

در حال حاضر خرید آنلاین پوکه معدنی کیسه‌ای در سایت سبکدانه کانیار فعال نشده است. با این وجود در صورت خرید فوری با شماره‌های روی صفحه تماس حاصل نمایید تا در اولین فرصت محصول‌ خریداری شده به دست شما برسد.

جهت آشنایی بیشتر مقاله پوکه معدنی چیست و چگونه تشکیل می شود؟ را مطالعه فرمایید.

امتیاز شما برای این مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا